Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att använda datacenter.se godkänner du detta. Läs mer här

Användarnära tjänster

Vad tänker du när du hör ordet servicedesk eller IT-support? Svårt att göra sig förstådd, långa väntetider, öppettider som man måste passa, opersonligt? Det är vanligt att man uppfattar det så. Men låt oss ändra på det.

Vi erbjuder era anställda personlig support via telefon, e-post eller fjärrstyrning, beroende på vad som passar användaren och ärendet bäst. Vi agerar Single Point of Contact, dvs vi följer med ärendet hela vägen och överger inte användaren förrän vi har löst problemet. Kan vi inte lösa det på distans kommer vi självklart ut till er. 

Vi vet att man idag inte arbetar mellan 8-17 i dagens samhälle, därför har vi justerat våra öppettider så det passar in i vardagspusslet, vi finns här mellan 07.00- 22.00.

Med Datacenters servicedesk får er verksamhet tillgång till:

  • Servicedesk med snabb respons
  • På plats support
  • Mac och PC
  • Öppet vardagar 7-22
  • Effektiv fjärrstyrning

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om våra användarnära tjänster.